منتديات امام الشاملة
نتشرف بك كعضو معنا فى منتديات امام الشاملة . شكرا لك
منتديات امام الشاملة
نتشرف بك كعضو معنا فى منتديات امام الشاملة . شكرا لك
منتديات امام الشاملة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات امام الشاملة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟

ابو على
حمادة المصرى
emam cupo
الحياة حلوة
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الحياة حلوة
VIP
VIP
الحياة حلوة

انثى
البلد : ALEX
المزاج : عليك اللعنة المؤبدة يلى ف بالى...اااه
المزاج : اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Sugarw11

اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟   اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Icon_minitimeالسبت 18 أبريل 2009 - 19:40

السلام عليكم ورحمة الله وبركااااااااااااااته:

بعد التحية ااااااااااااااه وبعد السلام اااااااااه انا جااية اسأل صلى واخلص اوووووام يلا يلا يلا..... ههههههههه سورى

انا جاية النهاردة هههههههههه مش جاية اغنى نووووو انا جاية اسال الشباب الجامدين ال مية مية ال مش بيخافوا ولا بينكسفوا Suspect انا جاية اسال الشباب الصرحة ال بيحبوا الصراحة للموجودين هنا ادخلوا لو لا اطلعوا برة بيييييتى ههههههههههههه
ايان كانت رتبتك صاحب موقع،،،، مشرف،،،، عضو مميز،،،، مهم لو صريحك عاوز تعرفنا عنك يلا ادخل.......... Shocked

مستعديييييييين للهجوم!!!!!!!

هاااااااااااااا ادخل يعنى طيب منا كاية اهو كااااية...

& عرف نفسك ف 3 كلمات؟؟؟؟؟؟؟

& 3 اشخاص تذكرهم قبل نومك؟؟؟؟؟

& 3 كلمات لاتفارق لسانك ابدا؟؟؟؟؟؟

& 3اشواك قاسية فاين تغرزها؟؟؟؟؟؟

& 3 ارواح تعترف بظلمك لهم؟؟؟؟؟؟

3 هزائم ف حياتك لن تنساهم ابدا؟؟؟؟ (سواء حب،عمل)

& 3 رسايل حب لمن تكتبهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يلا بقى عل الاسئلة جااااااااااااااامدة اوووووى اعترفوا.....

ماذا تفعل لو... وقفت امام امراة ورايت فيها وجها لايشبهك؟؟؟؟؟؟؟؟

هل بيكيت داخل نفسك على فقدان امراة ما بس بينك وبين نفسك؟؟؟؟؟؟؟ ومتقولش لا

صورة مازاااالت محتفظ بيها ف صندوق اسرار صورة انسان او انسانة عزيزة عليك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بعض الجروح لا تموت.... ما هو الجرح الذى مازال على قيد الحياة بتتحاول تخطاه بس موجود اثره لسة؟؟؟؟؟

فتاه من متتدى هنا تتمناها ان تكون زوجة لك مش زوجة فيها صفات تخليك تحب انك تتكلم معاك ومرتحلها؟؟؟؟؟؟؟؟
مييييييييييين انا ههههههههههههه......

sunny تحياااااااااااااااااتى يارب ياشباب تكون الاسئلة عجبتكم......... sunny
emam cupo
Admin
Admin
emam cupo

ذكر
البلد : مصر ام الدنيا
المزاج : بحب جديد بس مش عارف هى مين
المزاج : اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Nbshff10

اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟   اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Icon_minitimeالأحد 19 أبريل 2009 - 1:55

اعرف نفسى : طموح رومانسى مجتهد
اشخاص اتذكرهم قبل نومى : امى الله يرحمها والحب الحب وبس
كلام لايفارق لسانى : الهى تتشل وبومة واشطة
الباقى صعب اجاوب عليه لانى بعتبره حاجة وراحت ملهاش حتى نصيب صغير من تفكيرى

الباقى

اخلع طبعا لو مش تشبهنى
انا عمرى ما بكيت على حد
امى الله يرحمها
متهيألى معنديش الجرح ده انا بنسى بمرور الوقت وبعدى
طبعا انتى
قلبتى علينا المواجع ياشيخة
https://emam4all.yoo7.com
الحياة حلوة
VIP
VIP
الحياة حلوة

انثى
المزاج : اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Sugarw11

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟   اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Icon_minitimeالأحد 19 أبريل 2009 - 2:46

منور يا امام طبعا مجوبتش عل كل الاسئلة بس مشكور ليك لجرائتك منور ياجميل
هههههههههههههههه خلاص عريس يماااااااااااااااى هههههههههههههه lol!
حمادة المصرى
VIP
VIP
حمادة المصرى

ذكر
البلد : مصر
المزاج : مبسوط
المزاج : اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ 36_12_10

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟   اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Icon_minitimeالأحد 19 أبريل 2009 - 23:38

اعرف نفسى : شجاع طموح رومانسى
اشخاص اذكرهم : جدى رحمة الله عليه
ثلاث اشواك : اظن ان انا ما وقعتش فى الاشواك قبل كدة
ثلاث ارواح : لا اظن انى قد ظلمت احدا من قبل
ثلاث هزائم : لم اهزم فى حياتى مطلقا
ثلاث رسايل حب : سوف اكتبهم الى من يعشقها قلبى فى المستقبل

لن اتحدث اليها مطلقا
مش المصرى اللى يبكى عشان واحدة ابدا مهما كانت وانا مبداى فى الحياة بالنسبة للفتيات هو اللى تبيعك بيعها لا تندم يوما عليها
صورة جدى لن انساها ابدا مهما طال عمرى
لا يوجد جروح لدى ومتخلقش لسة اللى يجرح المصرى هههههههه
حتى الان لم اصادف الفتاة التى سوف احبها لا فى المنتدى ولا فى الواقع

وشكرا
emam cupo
Admin
Admin
emam cupo

ذكر
المزاج : اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Nbshff10

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟   اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين 20 أبريل 2009 - 1:07

بيس يا مان بجد
حمادة المصرى
VIP
VIP
حمادة المصرى

ذكر
المزاج : مبسوط
المزاج : اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ 36_12_10

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟   اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين 20 أبريل 2009 - 1:24

اشكرا يا امام على المتابعة
ابو على
Moderator
Moderator
ابو على

ذكر
المزاج : الفكاهى
المزاج : اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Thumbs10

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟   اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين 20 أبريل 2009 - 17:57

انا ماليش نفس اجاوب على الاسئلة دى geek ههههههههههههههه عايز اسئلك انتى شوية اسئلة ومتاكد انك مش هتجاوبى عليها geek معظمها هى هى اسئلتك دى للشباب geek انا بوجهها ليكى مع اعتبار قلب الضمائر الى مؤنث geek ياريت تجاوبينى انتى وزى ما قلتلك على صيغة المؤنث afro
emam cupo
Admin
Admin
emam cupo

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟   اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين 20 أبريل 2009 - 19:26

حلو يا مان التدبيسة دى عايزينك تردى عايزينك تردى عايزينك تردى ردى يا مشرفة
الحياة حلوة
VIP
VIP
الحياة حلوة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟   اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين 20 أبريل 2009 - 20:44

بعنيكم انى اجاوب هههههههههههه ومليش نفس اجاوب زيك يا ابو على مرفروض انك ولد ترد وتجاوب ولا انت مش شجاااااااااااااع ولا صريح كلامك وهروبك بياكدوا كدة
مشكور ليك ياحمادة لمرورك وبشكر خطيبى امام عل متابعة
لوووووووووووولى هههههههههههههههههه
ابو على
Moderator
Moderator
ابو على

ذكر
المزاج : اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Thumbs10

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟   اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء 21 أبريل 2009 - 21:52

انا مش بهرب من حاجة ومش بخاف من حاجة انتى اللى خايفة ومعندكيش الشجاعة تردى لو فعلا مش خايفة ردى على الاسئلة
الحياة حلوة
VIP
VIP
الحياة حلوة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟   اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء 22 أبريل 2009 - 15:39

بعينك الملونة دى ههههههههههههههههههههههههههههههه ابدا ابدا رد انت وانا هبقى ارد والله lol!
ابو على
Moderator
Moderator
ابو على

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟   اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء 22 أبريل 2009 - 21:58

انا اللى طلبت الاول انك تجاوبى وانا مفيش حد يقولى اعمل وانا اعمل بالمقابل انا مش هجاوب santa انا طلبت منك تجاوبى santa عندك الشجاعة جاوبى santa معندكيش قولى مش هجاوب
nour2002
VIP
VIP
nour2002

ذكر
البلد : ام الدنيا
المزاج : مضايق
المزاج : اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ 65784610

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟   اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Icon_minitimeالسبت 25 أبريل 2009 - 22:26

بس ياريت
تجاوبى على اسئلتى
Very Happy بس ياريت الصراحه عايز اعرف بس الهدف من ده ايه البحث عن عريس للبنات لسه..... ولا ايه
الحياة حلوة
VIP
VIP
الحياة حلوة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟   اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Icon_minitimeالسبت 25 أبريل 2009 - 22:32

مش فاهمة حاجة وانت اكيد اخو الكتكوت ابو على وكلكم عليييييا ولا اييييييييييييييه
الحق يا امام الللللللللللللللل
malkrohi2009
VIP
VIP

ذكر
المزاج : اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Vxnxjn10

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟   اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Icon_minitimeالسبت 25 أبريل 2009 - 23:27

اعرف نفسى : قيادى طموح جدا ورومانسى حسى
اشخاص اذكرهم : الله
ثلاث ارواح : انا بخاف جدا انى اظلم حد
ثلاث هزائم : انا معرفش حاجه بالاسم ده

وكفايه كده

ههههههههههه
الحياة حلوة
VIP
VIP
الحياة حلوة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟   اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Icon_minitimeالسبت 25 أبريل 2009 - 23:32

شكرا لمرورك ياجميل وكنت اتمنى انك تكمل بس شكلك تع geek بت من كتر القياااااااااااااااادة
سندريلا
Moderator
Moderator
سندريلا

انثى
البلد : بلد الامن والامان مصر
المزاج : ست بيت
المزاج : اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Secret10

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟   اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Icon_minitimeالخميس 30 أبريل 2009 - 23:08

مينفعش اجاوب يعنى والا ايه الاسئله للشباب بس هجاوب برضوا Razz هههههههههه

& عرف نفسك ف 3 كلمات؟؟؟؟؟؟؟

رومانسيه_طيبه_حنونه

& 3 اشخاص تذكرهم قبل نومك؟؟؟؟؟

ربنا وخطيبى اللى مش ببطل تفكير فيه
& 3 كلمات لاتفارق لسانك ابدا؟؟؟؟؟؟

ياسلام_بجد_والله
& 3اشواك قاسية فاين تغرزها؟؟؟؟؟؟

هى مش لدرجه اشواك يمكن شوكه واحده يلا بقى متفكرونيش
& 3 ارواح تعترف بظلمك لهم؟؟؟؟؟؟

مبحبش اظلم حد
3 هزائم ف حياتك لن تنساهم ابدا؟؟؟؟ (سواء حب،عمل)

اتهزمت مرة فى ثالثه ثانوى لما الامتحانات خدعتنى_واتهزمت فى حب فاشل
& 3 رسايل حب لمن تكتبهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1_تسلم عيونك ليا وتسلم فيك الحنيه لو سالونى عن امنيه هقول يارب يخليك ليا
2_لو قلبك محسنيش ولو حبك مفهمنيش وعطفك ملمسنيش يبقى كل الدنيا دى متلزمنيش
3_غايب عنى ومش غايب وفيك قلبى دايب وكل يوم وانت فى قلبى اغلى الحبايب
طبعا ببكتبهم لخطيبى
طبعا الاسئله الباقيه تمشى للشباب اكتر عشان كدة مجاوبتش عليها
شكررررررررررررا
الحياة حلوة
VIP
VIP
الحياة حلوة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟   اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Icon_minitimeالخميس 30 أبريل 2009 - 23:19

مشكور ليكى ياسندريلا
يارب يخلى خطيبك ليكى وتفضلوا مع بعض
ههههههههههههههه سندريلا هو خطيبك معندوش اخوات انا هنا ههههههههههههههههههههههههههههه
سندريلا
Moderator
Moderator
سندريلا

انثى
البلد : بلد الامن والامان مصر
المزاج : ست بيت
المزاج : اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Secret10

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟   اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Icon_minitimeالخميس 30 أبريل 2009 - 23:46

ههههههههههههههههه عنده ياقمر اخ اصغر منه قدى انا 22 سنه يعنى
بس واد مجرم بتاع بنات غير خطيبى خالص طيوب وعسوله
مع انه مزعلنى اليومين دول او معنى اصح انا اللى منكده عليه
elswasy
Moderator
Moderator
elswasy

ذكر
المزاج : كركرة
المزاج : اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ 36_1_511

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟   اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة 15 مايو 2009 - 17:56

هو ايه النظام انتم مش عاوزين تردو ليه على الاسئله دى
على فكرة دى اسئله عاديه جدا
انا عن نفسى مستعد للاجابه عليها
اعرف نفسى : انا طموح . عاطفى . عملــــــــــــى
ثلاث اشخاص افتكرهم همــــا " طبعا شوشو حبيبى . احمد اخويا فى امريكا . محمد جمال
ثلاث كلمات لا تفارق لسانى : باشا . قشطه . بيس يا مان
بالنسبه الى الثلاث شوكات : لا اريد ان اغرزهم لانى مش بحب العنف والكراهيه
ومفتكرش انى ظلمت حد يمكن اكون اتظمت بس انا بسامح ويمكن ده بيزعل منى امام كابو
بالنسبه للرسائل الثلاثه اكتبهم كلهم لشوشو حبيبى

والباقى

اكيد هعمل زى جيمى وخلع بالتلاته
مفيش واحده تستاهل ان الانسان يبكى عليها الا و كان بيحبها بجد وانا لحد دلوقى لسه مبكيتش
بالنسبه للصورة صورة ضحى وامنيه صحابى
معنديش جروح والحمد لله
والى اتمنى اتجوزها مش فى المنتدى
الحياة حلوة
VIP
VIP
الحياة حلوة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟   اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟ Icon_minitimeالأحد 17 مايو 2009 - 22:09

مشكور ليك

اسئلة جاااااااااامدين وف جون للشباب يلا ادخلوا احسن اموتكم.... هههههههه؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-